Nabór wniosków na usuwanie azbestu na rok 2014
Dofinansowanie do usuwania azbestu
W związku z kontynuacją realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla miasta i gminy Biała na lata 2012 - 2032”, Burmistrz Białej ogłasza nabór wniosków o udzielenie w 2014 roku dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Biała.
Nabór wniosków będzie trwał od 3 lutego 2014 r. do 7 marca 2014 r.
W tym okresie osoby zainteresowane udziałem w programie, powinny złożyć w Urzędzie Miejskim w Białej w Sekretariacie, ul. Rynek 10, pok.13 komplet dokumentacji.
Wzory wniosków oraz załączników można pobrać w Urzędzie Miejskim w Białej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych, ul. Rynek 10, pok. 1a oraz ze strony internetowej Urzędu www.biala.gmina.pl
Informujemy, że złożenie wniosku nie stanowi zobowiązania mogącego być podstawą roszczeń.
Dofinansowanie nastąpi w przypadku gdy Gmina Biała otrzyma dotację na zadanie z zakresu usuwania azbestu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Wykonawcą zadania obejmującego prace związane z usuwaniem azbestu na terenie Gminy Biała będzie jedna firma wybrana w drodze przetargu, która na zlecenie Gminy będzie dokonywać demontażu pokrycia lub innych wyrobów zawierających azbest oraz transportu odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia.
Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, objęte tym naborem, będą zakończone w terminie do 20 października 2014 r.
Szczegółową informację można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych, ul. Rynek 10, pok.1a w godzinach pracy Urzędu – tel. (77) 4388557.
Wniosek dofinansowanie azbest.doc (44,00KB)
Wniosek dofinansowanie azbest.pdf (118,76KB)