• EN
  • CZ
  • DE
×
Wyszukaj w serwisie
×

WAŻNE! Informacja dla osób, które otrzymały sprzęt komputerowy zakupiony w ramach projektu pn. „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym".

Informujemy, iż w związku z koniecznością monitorowania efektów projektu grantowego oraz zgodnie z zapisami umowy darowizny, każdy Obdarowany zobowiązany jest do przedłożenia otrzymanego sprzętu komputerowego w celu sprawdzenia jego posiadania, kompletności oraz nienaruszalności oznakowania.

W związku z powyższym każdy Obdarowany (wskazany w umowie darowizny) winien stawić się do Urzędu Miejskiego w Białej wraz z otrzymanym sprzętem.

Weryfikacja odbywać się będzie w dniach:

➡️ 11 września 2023, w godz. 7:30 – 17:00

➡️ 12 września 2023 r., w godz. 7:30-15:30,

w pok. nr 8B ( znajdującym się w nowej części budynku)

 

W szczególnie uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość ustalenia indywidualnego terminu okazania sprzętu komputerowego. W takim przypadku konieczny jest wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 77 438 85 50.

Turystyka weekendowa

Sprawdź szczegóły
Polecamy
  • box-bory.jpeg
  • box-gckbiala.png
  • sluzbawojskowa.jpeg