KOMUNIKAT BURMISTRZA BIAŁEJ z dnia 30 kwietnia 2020 r. o funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Białej od dnia 4 maja 2020 r.
K O M U N I K A T
BURMISTRZA BIAŁEJ
z dnia 30 kwietnia 2020 r.
o funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Białej od dnia 4 maja 2020 r.
Od dnia 4 maja 2020 r. wprowadza się kolejną zmianę w funkcjonowaniu Urzędu i obsłudze klientów. Z dniem tym częściowo odstępujemy od zamknięcia obiektu i usprawniamy kontakt Państwa z Urzędem.
Urząd zastanie otwarty dla klientów w określonych niżej godzinach ale nadal muszą zostać wdrożone pewne ograniczenia bezpośredniej obsługi . Ograniczenia te podyktowane są tylko troską o zdrowie Państwa jak i pracowników Urzędu.
Proszę więc o przyjęcie do wiadomości oraz przestrzeganie obowiązujących zasad:
-
Obsługa klientów odbywać się będzie w godzinach od 7.30 do 13.00 a kasa czynna w godz. 7.30 do 12.00
-
Poruszanie się po budynku Urzędu będzie ograniczone: przy wejściu do Urzędu wyznaczona osoba koordynowała będzie ilością osób wchodzących i załatwiających równocześnie sprawę w Urzędzie
-
Do okienka kasowego może maksymalnie oczekiwać 2 klientów, odległość między osobami co najmniej 1,5 m
-
Wskazanym jest aby termin osobistej wizyty w Urzędzie był wcześniej ustalony z pracownikiem załatwiającym sprawę, przez telefon lub e-mailowo (nr telefonów podane w załączniku do komunikatu)
-
Do załatwienia sprawy w pierwszej kolejności korzystać należy z zdalnej formy, tj. poprzez:
-
elektroniczną skrzynkę podawczą - ePUAP pod adresem: qnfj0i259
Do przesłania dokumentu niezbędny jest profil zaufany lub autoryzacja za pomocą bankowości elektronicznej -
za pośrednictwem poczty e-mailowej pod adresem: sekretariat@biala.gmina.pl
-
za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej
-
wrzucenie korespondencji do przeznaczonych do tego celu skrzynek umieszczonych: na zewnątrz budynku przy drzwiach wejściowych oraz w korytarzu Urzędu na parterze
-
dokonywanie wpłat należności finansowych na rachunki bankowe Urzędu:
-
23 8903 0002 2001 0000 2020 0013 – opłaty za gospodarowanie odpadami
-
32 8903 0002 2001 0000 2020 0142 – opłaty za czynsze w lokalach
-
29 8903 0002 2001 0000 2020 0002 – opłaty pozostałe
-
Przynoszone do Urzędu przez klientów dokumenty muszą zostać poddane tzw. kwarantannie, dezynfekcji a więc sprawy do których wnoszone są podania, wnioski i wcześniej mogły być załatwiane od tzw. „ręki” obecnie nie mogą być tak załatwiane.
-
Po wejściu do Urzędu należy zdezynfekować dłonie i założyć rękawiczki ochronne jednorazowe, dostępne w korytarzu Urzędu
-
Zachować należy bezpieczną odległość od rozmówcy, oczekującego klienta co najmniej 1,5 m
-
Po załatwieniu sprawy należy niezwłocznie opuścić budynek
Powyższe rozwiązania powodują dla klientów pewne niedogodności ale apelujemy o zrozumienie i wyrozumiałość
Edward Plicko
Burmistrz Białej
NUMERY TELEFONÓW KONTAKTOWYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W BIAŁEJ
77 4388 531 - SEKRETARIAT URZĘDU
77 4388 551 - SEKRETARZ GMINY
77 4388 532 - SKARBNIK GMINY
77 4388 555 - REFERAT ORGANIZACYJNY
77 4388 543 - URZĄD STANU CYWILNEGO
77 4388 553 - DOWODY OSOBISTE I EWIDENCJA LUDNOŚCI
77 4388 548 - ZARZĄDZANIE KRYZOWE, OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA
77 4388 538 - PODATKI
77 4388 536 - KSIĘGOWOŚĆ
77 4388 533 - DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA
77 4388 542 - INWESTYCJE, GOSPODARKA KOMUNALNA
77 4388 546 - GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
77 4388 557 - OCHRONA ŚRODOWISKA I GOSPODARKA ODPADAMI
77 4388 559 - ROLNICTWO
77 4388 556 - DROGOWNICTWO , DODATKI MIESZKANIOWE DODATKI ENERGETYCZNE
77 4388 549 - GOSPODARKA MIESZKANIOWA
77 4388 544 - PROMOCJA GMINY I POZYSKIWANIE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH