Komunikat Burmistrza Białej z dnia 28 stycznia 2022 roku o funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Białej od dnia 31 stycznia 2022 roku
W związku z gwałtownym wzrostem zachorowań na COCID-19, w trosce o zdrowie Państwa oraz Pracowników Urzędu jak i stosownie do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 roku, Urząd Miejski w Białej zmienia tryb obsługi klientów.
Proszę więc o przyjęcie do wiadomości oraz przestrzeganie obowiązujących zasad:
-
Obsługa klientów odbywać się będzie w godzinach od 7.30 do 13.00, kasa czynna również w tych godzinach.
-
Wskazanym jest aby termin osobistej wizyty w Urzędzie był wcześniej ustalony) z pracownikiem załatwiającym sprawę , przez telefon lub e-mailowo ( nr telefonów podane w załączniku do komunikatu.
-
Poruszanie się po budynku Urzędu będzie ograniczone: przy wejściu do Urzędu wyznaczona osoba koordynowała będzie ilością osób wchodzących i załatwiających równocześnie sprawę w Urzędzie.
-
Do okienka kasowego może maksymalnie oczekiwać 2 klientów, odległość między osobami co najmniej 1,5 m.
-
Do załatwienia sprawy w pierwszej kolejności korzystać należy z zdalnej formy: tj. poprzez:
-
telefonicznie - 77 4388531 i podane poniżej numery kontaktowe,
-
elektroniczną skrzynkę podawczą - ePUAP pod adresem: qnfj0i259.
Do przesłania dokumentu niezbędny jest profil zaufany lub autoryzacja za pomocą bankowości elektronicznej, -
za pośrednictwem poczty e-mailowej pod adresem: sekretariat@biala.gmina.pl,
-
za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczty Polskiej,
-
wrzucenie korespondencji do przeznaczonych do tego celu skrzynek umieszczonych: na zewnątrz budynku przy drzwiach wejściowych oraz w korytarzu Urzędu na parterze,
-
dokonywanie wpłat należności finansowych na rachunki bankowe Urzędu:
23 8903 0002 2001 0000 2020 0013 – opłaty za gospodarowanie odpadami,
32 8903 0002 2001 0000 2020 0142 – opłaty za czynsze w lokalach,
29 8903 0002 2001 0000 2020 0002 – opłaty pozostałe.
-
-
Po wejściu do Urzędu należy zdezynfekować dłonie i założyć rękawiczki ochronne jednorazowe, dostępne w korytarzu Urzędu.
-
Zachować należy bezpieczną odległość od rozmówcy, oczekującego klienta co najmniej 1,5 m.
-
Po załatwieniu sprawy należy niezwłocznie opuścić budynek.
Powyższe rozwiązania powodują dla klientów pewne niedogodności, ale apelujemy o zrozumienie i wyrozumiałość.
Edward Plicko
Burmistrz Białej
ZAŁĄCZNIK DO KOMUNIKATU BURMISTRZA BIAŁEJ
NUMERY TELEFONÓW KONTAKTOWYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W BIAŁEJ.
- 77 4388 531 - SEKRETARIAT URZĘDU
- 77 4388 551 - SEKRETARZ GMINY
- 77 4388 532 - SKARBNIK GMINY
- 77 4388 555 - REFERAT ORGANIZACYJNY
- 77 4388 543 - URZĄD STANU CYWILNEGO
- 77 4388 553 - DOWODY OSOBISTE I EWIDENCJA LUDNOŚCI
- 77 4388 548 - ZARZĄDZANIE KRYZOWE, OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA
- 77 4388 538 - PODATKI
- 77 4388 536 - KSIĘGOWOŚĆ
- 77 4388 533 - DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA
- 77 4388 542 - GOSPODARKA KOMUNALNA, INWESTYCJE
- 77 4388 544 - FUNDUSZE ZEWNĘTRZNE I PROMOCJA GMINY
- 77 4388 546 - GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
- 77 4388 557 - OCHRONA ŚRODOWISKA I GOSPODARKA ODPADAMI
- 77 4388 559 – ROLNICTWO , ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- 77 4388 556 - DROGOWNICTWO , DODATKI MIESZKANIOWE
- 77 4388 549 - GOSPODARKA MIESZKANIOWA